Veelgestelde vragen Activiteitentracker

Batterij vervangen Garmin Vìvofit 4

Het toestel vereist twee SR43 batterijen. Als de batterij bijna leeg is (bij intensief gebruik meer dan één jaar), verschijnt een waarschuwing op je Garmin Connect™ account nadat je het toestel hebt gesynchroniseerd. Als je de batterijen vervangt, gaan jouw gegevens of instellingen niet verloren. 
OPMERKING:  301- en 386-batterijen zijn equivalent aan SR43-batterijen. 
  1. Verwijder het toestel van de band. 

    Device being removed from the band
  2. Gebruik een kleine kruiskopschroevendraaier om de vier schroeven aan de voorkant van het toestel te verwijderen. 
  3. Verwijder de deksel aan de voorkant en de batterijen. 

    Exploded view of the device and the batteries
  4. Plaats de nieuwe batterijen met de minkant richting de binnenkant van de deksel aan de voorkant. 
  5. Controleer of de pakking niet is beschadigd en of deze goed in de behuizing aan de achterkant zit. 


    LET OP

    De pakkingslipjes moeten worden uitgelijnd met de juiste uitsparingen in de batterijbehuizing. Schade aan de pakking kan voorkomen dat de pakking goed wordt verzegeld. 

  6. Plaats het deksel en de vier schroeven terug. 
  7. Draai de vier schroeven gelijkmatig en stevig vast. 
  8. Plaats het toestel in de band en trek het bandmateriaal over het toestel heen. 

    De markering op het toestel moet zich op één lijn bevinden met de markering aan de binnenkant van de band. 


    Device and band alignment
    (Bron: Garmin)

    Voor meer informatie zie ook deze video.

Is je vraag hiermee beantwoord?

Terug naar overzicht