FAQs Abonnement

Wat gebeurt er nadat ik een abonnement heb afgesloten?

Nadat je op advies van je fysiotherapeut je hebt aangemeld ontvang je van ons een bevestigingsmail met betrekking tot je deelname. Vervolgens beoordelen wij jouw aanmelding en wordt er de eerste keer abonnementsgeld geïnd. Let op: dit kan +/- 5 werkdagen duren. In de tussentijd ontvang je binnen 2 werkdagen de actviteitentracker. Vervolgens ontvang je een e-mail met instructies zodat je na één werkdag kunt starten met je beweegprogramma.

Het duurt dus +/- één week voordat je daadwerkelijk aan de slag kunt gaan met het beweegprogramma dat dan beschikbaar is binnen de Move4Vitality app. 


Voordat je daadwerkelijk start met je beweegprogramma heb je jouw doelstellingen besproken met de fysiotherapeut die jou begeleidt. Vervolgens wordt er een beweegprogramma toegewezen. De fysiotherapeut maakt een keuze voor een bepaald programma op basis van je gezondheidsdoelstellingen. Het beweegprogramma kan bestaan uit een *basismeting, oefenprogramma en herstelprogramma. Afhankelijk van je beweegniveau bepaalt de fysiotherapeut hoe- en waarmee je begint.  Dit zie je terug binnen de Move4Vitality app.

Binnen het uitvoeren van het beweegprogramma vul je de gevraagde scores in. Op basis daarvan wordt het beweegniveau bepaald en kan hij het beweegprogramma wanneer nodig worden bijgestuurd. 

Daarnaast voer je elke 2/3 dagen een of meerdere beweegactiviteiten uit die voor je klaarstaan binnen de app. 

Bekijk de instructievideo's binnen de app en geef daarbij aan hoeveel herhalingen je hebt kunnen uitvoeren. Ook hierbij vul je de gevraagde scores in. 


Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact op met onze servicedesk.


 


Is je vraag hiermee beantwoord?

FAQ HOME