Veelgestelde vragen Activiteitentracker

Mijn activiteitentracker reageert niet (meer)

Dit kan verschillende oorzaken hebben.

Optie 1: Opnieuw opstarten van activiteitentracker.

Je kunt proberen om de VivoFit 4 opnieuw op te starten, waarschijnlijk is dan het probleem opgelost.

Dit kun je doen door de grote grijze knop op de VivoFit 4 15 seconden lang ingedrukt te houden. Vervolgens zal het scherm van de activiteitentracker 1x knipperen om te bevestigen dat de Vivofit 4 opnieuw is opgestart.

Mocht dit niet werken, probeer dan optie 2.

Optie 2: Volledig reset van de activiteitentracker

Dit kan op de volgende manier:
1) Open de Garmin app en zorg ervoor dat bluetooth geactiveerd is.
2) Ga naar het hoofdmenu en kies voor "Garmin Toestellen".
3) Klik op de naam van de Vivofit4 en klik op de drie puntjes rechtsboven. Klik vervolgens op "verwijder toestel".
4) Pak nu de Vivofit4 bij de hand en voer een reset uit. Hoe je dit kunt doen, zie je hier.
5) Voeg de Vivofit4 opnieuw toe in de Garmin App via dit stappenplan.

Mochten deze opties niet werken, neem dan contact op met onze servicedesk.


Is je vraag hiermee beantwoord?

Terug naar overzicht